Idag har sängen varit min bästa vän.

Första gången jag vaknade idag var runt kvart i tolv ringde ett samtal sen somnade jag om igen vaknade igen vid tre då syrran ringde och väckte mig. Då klev jag upp och klädde på mig sen kom syrran och tommy och hämtade mig. Käkade lite då jag kom hem sen gick jag till Matilda en snabbis och pratade med henne innan hon skulle åka hem till skogen. När jag kom hem igen gick jag och la mig och kollade på tv och somnade som vanligt och då var väl klockan runt sex och sov till typ åtta. Fikade lite sen hoppade jag in i duschen. Nu ska jag väl bara skriva klart mitt blogginlägg och kolla facebook sen blir det sängen igen:)

Jag kommer sakna dig min vän.

Gonatt allesammans♥




Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!