Härligt att få jobba igen.

Jaa igår va man med fem killar men innan kvällen var över så var dom sex stycken så jag åkte hem runt tre och var hemma vid en fyra så idag vaknade jag runt ett av att det ringde, så jag klev upp och ringde Jenny som hade ringt mig. Hon och Kim ville att jag skulle komma och jobba så jag hoppade i kläderna och åkte iväg till jobbet :) Har jobbar i café ett tag innan jag gick upp i gaten och jobbade med Jenny:) Så himla skönt att få jobba igen, har verkligen saknat det. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det till att ringa lite vänner och kolla vad som händer ikväll.

Och alla ni som inte är mina vänner kan ju sluta läsa mig blogg. Är så jävla trött på allt jävla skitsnack. Att det skulle behöva gå så långt att man måste säga upp kontakten med sin bästa vän för att alla ska bli nöjda och jag hoppas verkligen att ni är det nu!!


Ha det bra alla mina vänner :)♥




Kram Sara


Postat av: Caroline Jonsson

hej, kul att du bloggar! :) Jag hoppas det är okej att jag kikar in och kollar ibland :)

2010-01-06 @ 19:30:46
URL: http://carolinejonssoon.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!