En kväll med bara killar !

Vaknade imorse vid sex klev upp och klädde på mig sen åkte jag hem och la mig och sov igen :) Sen vid tio kom syrran och väckte mig och sa att vi skulle till birsta så jag klev upp och klädde på mig sen gick vi ut till bilen som inte startade för att motorvärmaren inte hade gått igång så vi bytte stolpe och gick in igen efter typ en halvtimme gick vi ut och då startade den:) När vi kom till birsta gick vi in på bikbok och köpte en tjock tröja sen käkade vi på mc´donalds innan vi åkte till ica maxi. Handlade lite mat sen åkte vi hem. När jag kom hem så gick jag och syrran en promenad till strand och tillbaka när vi kom hem igen gick jag upp till Robin och lånade Jonny och gick hem och la mig i sängen och gosade lite med han efter typ en timme gick jag upp med han. När jag kom hem så hade syrran och mamma gjort tacos :) MUMS! När jag käkat klart gick jag och solade, måste ju försöka bli lite brun:P När jag kommit hem så duschade jag sen kom Martin så då gick vi till ica och köpte glass och frysta bär:) Gick upp till André och lagade goomat, kött och strips, supergott:) Sen kom Cricke och efter ett tag kom Mikael och Simon så nu sitter man med fem killar och kollar på dom då dom spelar tv-spel. André har typ lite damp för att han blir skjuten hela tiden av Mikael:) Så jag gick och satt mig vid datorn istället. Snart ska vi göra milkshake eller ja hoppas jag iallafall :P Får se hur länge man blir här hoppas ju på att få vara med världens underbaraste sen och mysa lite;)

Nu ska jag gå och kolla vad grabbarna gör:)

Ha de♥




Kram Sara




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!