12 timmars jobb.

Vaknade imorse vid sex klev upp och klädde på mig, kände verkligen hur trött jag var har bara sovit fyra timmar inatt:/ Men så går det då man har sällskap:P Gick ut till bilen och åkte till jobbet runt halv sju. När jag kom fram så gjorde jag massa mackor till sas och sen till chartern och alla andra flyg. Jobbade fram till sju i  café men som tur var så kom Matilda och Sara och gjorde mig sällskap:) Vid sex kom yttligare en till och gjorde mig sällskap;) Vid sju stängde jag och åkte hem. Nu sitter jag hos Sara med Matilda och har ätit chips och dip:) MUMS! Nu ska jag snart hem och duscha sen ska jag förhoppningsvis se på film och mysa;) Men det lär väl bli att man somnar är så jävla trött nu..



Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!