030110

Usch vilken kväll det var igår, var lite för överförfriskad. Åkte hem till en kompis runt halv tolv satt och surrade lite sen gick vi och la oss, vaknade vid kvart i sju klev upp och drack lite vatten sen gick jag och la mig igen. Vaknade runt tolv tror jag, skönt att få sova länge. Pratade lite sen åkte jag hem gick och köpte mig en pizza. Nu sitter jag och väntar på att Matilda ska höra av sig så vi kan gå och sola, har inte solat på någon dag nu så jag känner att det behövs. Ikväll ska jag förhoppningsvis kolla på film med världens underbaraste och prata lite och försöka reda ut saker och ting för jag känner att jag inte orkar ha det såhär nå mer.

 Jag älskar dig min vän. 





Kram Sara




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!