Bio

Igår var jag på bio och såg shutter island:) Ganska bra film, men man måste försöka hänga med annars fattar man inte så mycket vilket jag inte gjorde först men sen fick jag en förklaring och då fattade jag:) Åkte hem efter filmen och duschade sen gick jag och la mig vaknade imorse vid halv nio tror jag kommer inte riktigt ihåg:P Vid kvart över tio kom Mamma,syrran och morbror och hämtade mig. Åkte in på birsta, köpte ett par strumpbyxor på hm och en hårspray på kicks sen käkade vi på mc'donalds:) Åkte upp på bolaget efter det sen åkte vi till heca så jag kunde köpa ett underställ och ett par handskar:) När jag kom hem så gick jag och sola och hämtade ut ett paket på posten med lite nya kläder:) Nu ska jag försöka sy in klänningen som var lite förstor så jag kan ha på mig den ikväll:)






Party ikväll:D






Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!