Birsta

Blev ju att man började dricka igår efter jobbet sen kom Kim och Fredrik, satt och drack ett tag sen åkte vi in till stan med Fredrik. Var på nån fest på bergsgatan började bli lite för full så jag gick på max och käkade sen kom Adde, Joel och Robbin och hämtade mig. Åkte en sväng upp till bängling och bytte bil sen åkte vi hem till Adde var där ett tag innan jag gick hem och sov. Vaknade vid halv tio idag klev upp, klädde på mig sen åkte jag till birsta med mamma, morbror och syrran. Köpte tre par skor och lite smink:) Så nu har jag lite sommarskor till sommarn:) Nu ska jag kolla facebook lite sen vänta på att tvättstugan blir ledig.


Scorett 599:-


Skopunkten 399:-


Skopunkten 349:-




Jag saknar dig min vän♥




Kram Sara




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!