Härlig vecka/helg

Förra veckan och helgen har varit så jävla rolig har varit med Carro och vi har bara gjort massa bus :) Längsen vi umgicks såhär. Men nu blir det ändring på det :) Förra veckan så badade vi bubbel pool och drack vin två dagar i rad sen så var vi på fotbollsmatch och hur jävla kung blev inte efterfesten, Carro?! :) Haha gratis pizza och typ bara killar, OH YES :) Lite intriger i telefon men så blir det ju alltid med alkohol i kroppen men det löste sig till sist :) Sen har jag gjort massa hemligheter som ni inte får veta men just nu så är livet helt jävla UNDERBART!!!:D Nu ska jag ut och vara med Carro, får se vad vi gör för bus ikväll :) Men det blir alltid något kul :D
Carro du är fan den vännen som alla önskar dom hade och jag är så glad för att jag har dig♥






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!