300309

Nu var det länge sen man skrev i bloggen, det har väl inte hänt så jätte mycket, förutom några sjukhus besök, julafton, nyår och min 20års dag. Men ska väl försöka börja skriva igen men hur många gånger har man inte sagt det?  Jo en tusen gånger :P

I dag väckte Robin mig och undrade om jag skulle följa med till hans mamma och släppa ut hundarna, så jag klev upp och klädde på mig och sen åkte vi. När vi kom dit så fikade vi och kollade lite på tv sen så ville jag gå en promenad så jag gick från hans mamma och hem och det är väl nån kilometer. Men skönt var det :D När jag kom hem till mamma så  kollade jag på tv och väntade på att hon skulle komma hem så när hon kom så gjorde vi tunnbrödrulle och käkade. Nu sitter jag och kollar på tv och skriver. Ska snart hoppa in i duschen ska upp på folkan en sväng sen och kolla vilka som är där får se om man blir kvar till nio. Sen blir det väl tv:n som gäller.

Ha det bra allesammans!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!