120908

Vaknade vid elva idag klev upp och gjorde några mackor och gick och lqa mig och kollade på tv. Sen åkte jag och Älsklingen ut till hans mamma en snabbis sen till ok. Stannade vid Roberts garage och surrade. Passade på och städa älsklingens bil. Torkade och dammsög tog ett tag men det blec fint. Sen åkte vi hem till han och han satt sig vid datorn som vanligt och jag ställde mig och lagade mat, medans den var i ungen så städade jag lite, diska,bytte gardiner och bäddade sängen. Sen kom smör hit och var här ett tag sen kom Marcus och sen Petra:D Nu ska jag kolla lite på tv med med dom hära sen blir det väl lite mys med älski sen ska jag sova. Blir Kramfors med mamma, morbror och syrran imorgon:D   


 


Postat av: Petra

Nämen, jag fick vara med jag å :D

2008-09-23 @ 15:21:58
URL: http://petraos.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!