010908

Imorse ringde Zandra och väckte mig halv åtta, klev upp och kollade när bussen gick. Plockade ihop lite grejor lite fort och sprang ner till bussen. Hade omvårdnad första timmen sen hade jag musik. Macke kom och hälsade på mig en snabbis på lunchen sen gick jag till matsalen hur jävla äcklig mat som helst. Var as less då jag hade svenska efter bara för att jag var så jävla hungrig sen fick jag låna pengar av Zandra gumman så jag kunde köpa en macka och varm choklad. Efter svenskan så hade vi psykologi, fick en bok också lite information om det sen fick vi sluta. Åkte hem och hämtade pengar sen åkte jag till stan igen och köpte ett linné skulle igentligen köpa ett sju ämnes block men dom var slut. Sen gick jag och Anna och käkade på kebab city sen tog jag bussen hem och nu sitter jag hos Robin, ska snart spela lite tv-spel med han så han blir lite glad. Får se om jag hänger med ut till hans mamma och släpper ut hundarna senare sen ska jag hem och duscha och sen blir det sängen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!