Lov

Nu har man lov så jävla skönt och slippa kliva upp på morgon. Igår var jag hos Roberts mamma och hälsade på hans syster och hennes son som hade kommit hem och hälsat på från norge. Sen gick jag till Linda var där ett tag sen åkte jag ut till Robin. Sov här inatt, klev upp vid ett och bäddade sängen och plockade undan lite, Gick ner och fikade med Emilia och Dennis och väntade på att Robin skulle komma hem från jobbet, Har itne planerat nått i veckan förutom på torsdag då kanskse jag ska följa med Robin då han sak tattuera sig ska bli roligt och se hur han ser ut. Själv satt jag och blunda och försökte slappna av, blev riktigt nöjd med min funderar på att göra en till efter somarn. Nu ska jag gå ner och se vad Robin gör för nått.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!