Helgen.

Ja fredags var jag ju i delsbo, Robins tattuering vart riktigt fin:) Emilias också:) I lördags så var jag på fest hos Markus Ålund med Smör, Dennis, Emilia, Kim och Macke, hade riktigt kul förutom att Emilia vart jätte full och sov halva kvällen men annars var det bra, kom hem vid tre gick upp på Robins rum där Salt låg och sov försökte flytta han men gick inte så bra så Kim fick hjälpa mig. Sen bädade jag sängen satt mig vid datorn och kollade runt lite sen gick jag och la mig pratade med Robin i telefon ett tag sen la mig och försökte sova men hann inte riktigt somna innan Robin kom hem. Låg och pratade lite sen så sov vi:) Söndag klev jag upp fikade lite fixade till mig någolunda sen kom Joel och Glenn, så Robin skjusade mig till Linda:) Linda var lite bakis så hon låg mest i sängen, stackarn:P Åkte och käkade på cosmos med Robin, Joel, Linda och Glenn sen åkte vi jag och Robin hem kollade på tv och myste lite. Måndag så skjusade Robin hem sig så jag kunde fixa till mig lite sen åkte jag till Skolan, åkte sen hem till Linda och var med henne lagade lite mat och käkade sen jobbade jag på folkan till nio gick hem fikade sen la jag mig och sov, vaknade imorse av väckar klockan kvart över sju, måste ha varit väldigt trött igår då jag ställde klockan, ställde den på 07:15 och bussen gick 07:21 vet inte vad jag höll på med men men nu är jag hemma och sitter vid datorn och ska snart hoppa in i duschen sen ska jag nog till folkan:) Längtar tills ikväll då Robin kommer hem, får se om jag hinner träffa han men hoppas det:) Nu ska jag duscha och fika lite, hej hopp.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!