Fredag.

Igår åkte jag till stan vid elva mötte upp några kompisar och satt mig i en rullstol och åkte runt i den på stan lite pinsamt då man åkte förbi folk man kände och alla frågade vad man gjort. Jag hade ju inte satt mig friviligt utan det var ett projektarbete och då var alla i klassen tvungen och göra det. Lite små kul ämdå man slapp iallafall gå. Sen åkte jag, Zandra, Linda och Anna till skolan lämnade rullstolarna och åkte tillbaka till stan. Gick runt med Zandra ett tag tills hennes buss kom också köpte jag en röd klänning sen kom Linda och hämtade mig, åkte till timrå mötte upp Joel och lämnade Diesel hos veterinären. Sen åkte vi hem till Robin satt där ett tag och prata sen åkte jag och Linda och hämtade Diesel, tyckte jätte synd om honom han var alldeles groggy. Beställde pizza och gick hem till Linda och käka, Diesel försökte gå men benen gick i kors såg rätt roligt ut då han ramla, men jag tyckte ändå synd om han stackars lite. Sen kollade jag och LInda på film sen gick jag hem och duscha och fixade lite saker, gick upp till Linda igen och drack lite grann och vänta på att Joel och Robin skulle komma. Efter ett tag så kom dom och då satt vi och prata och kollade på massa fula videos på youtube. Sen skjusade Linda och Joel hem mig och Robin till han. Fikade lite sen gick vi och la oss.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!