Delsbo

Imorse vaknade jag vid kvart i nio låg och drog mig ett tag sen gick jag ner och kramades lite med Eddie och Tilda. Gick upp klädde på mig pratade lite med Robin och tog med mig sminkboxen ner, sminkade mig fixa håret och fikade lite, Sen åkte jag, Robin, Dennis och Emilia ner till Delsbo för Robin och Dennis skulle tattuera sig:) Robin byggde på sin gamla men vart inte klar och Dennis gjorde en skit snygg på överarmen med döskallar:) Imorgon åker vi ner igen för Robin ska göra klar sin och Emilia ska göra nått litet ska bli kul och se hur hon ser ut då han kör ner nålen i henne:P Robins kommer nog bli skit snygg då den är klar ser ju bra ut än så länge men han som tatuerar är skit duktig så Robin kommer nog bli skit bra:) och Emilias kommer också bli bra tror jag:) Nej nu ska man sova lite så man orkar upp i morgon:) Godnatt allesammans:)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!