Andra lov dagen.

Imorse vaknade jag vid halv nio klev upp och åt frukost med Emilia, Dennis skulle till körskolan och Robin jobbade så det var bara hon och jag hemma, sen sminkade vi oss och gick in till söråker. Tog bussen in till stan. Köpte en tubklänning och ett linne på wear it &company:) Sen åt vi på mc´donalds sen åkte vi hem till mig hämtade lite grejor sen kom Ann-lie och Dennis och hämtade oss på pizzan åkte hem till dom och käkade lite våfflor  mums:) Robin gick och la sig och sov och Dennis sov också så jag och Emilia gick en sväng med hundarna. Nu ska jag kolla lite på tv sen blir det sängen, God natt:)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!