170608

Imorse klev jag upp kvart över sex åkte med Robin hem stoppade i mig några mackor sen gick jag till Robins lägenhet och diskade, städade undan lite flyttkartonger, ställde in saker i bokhyllan, dammsugade och torkade golven. Sen pratade jag med Robert så han kom upp och hjälpte mig och bära upp ena sängen ur källaren. Sen kom Robin vid tre så då bar vi upp andra sängen. Efter det så åkte jag med Robin hem till mig, kollade lite på tv sen somnade jag och sov till sju sen åkte jag till Robins mamma kollade på fotbollen och fikade och nu sitter jag vid datorn, Imorgon blit det IKEA, ska köpa lite ljus, tavelramar och glas sen blir det säkert lite mer grejor, Nu ska jag hoppa ner i sängen med Älsklingen och sova ska upp tidigt imorgon. God natt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!