Helgen.

I fredags var jag ut med Zandra i klassen. Först var vi i njurunda på för fest träffade även lite nytt folk sen fick vi gå skit långt till bussen tur man hade druckit så man inte frös så mycket. När vi kom in till stan gick jag,Zandra och Jenny till bk eftersom killarna skulle gå på nån annan krog före som det var 23 på. Men dom struntade i det när inte vi tjejer kom in så alla drog till bk. Köpte oss en drink och satt oss och vila lite sen blev det dans golvet fyfan vad jag och Zandra dansa. Efter en lång dans satt vi oss vid bordet med dom andra. Jag började må lite dåligt så Robin och André fick komma och hämta mig, Släppte först av André i tallnäs sen åkte jag och Robin hem till mig efter ett tag åkte han hem och sov. Och jag somnade nog direkt efter han åkte. Lördag ja då vaknade man vi fyra ringde runt till lite kompisar hittade en fest i ljusta. Åkte dit drack lite grannsen drog jag med mig Sandra till söråker och badade tunna och drack ännu mer, Åkte sen till max med Robert och Sussi och käka och plockade upp Byström och macke där. Macke var skit full satt och skrek och härja. Sen klev macke ur bilen och skulle pissa och då drog han ner allt efter som han var väl för full för att göra på något annat sätt. Då la byström en halv hamburgare i mackes kallingar, macke märkte inte ett skit så han drog på sig kallingarna och så kände han att det var nått som inte skulle vara där hamburgaren tog han upp kasta på backen drog upp byxorna och satt sig i bilen som om ingeting hade hänt. Fy fan va vi andra skratta. Efter det åkte jag hem till Robin och sov: Robin kom och väckte mig kvart i elva typ. Bara och kliva upp eftersom han skulle åkta till gävle och köpa delar till bilen kom hem vid elva gick direkt i till soffan och la mig och sov till fem typ. Fy fan vilken helg. Idag ska jag bara ta det lungt och ligga på soffan och lata mig. Får se om Robin kanske kommer och glor på en film så kvällen blir lyckade.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!