Älskar

image3


♥Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på dig, det börjar när du sätter dina armar runt min nacke och bara kysser mig och säger att du tycker om mig. Du är den bästa och mest underbara människan jag nånsin har träffat i hela mitt liv & du betyder mest för mig av alla som finns , jag älskar dej.

Om du dör före mig så får du vänta vid grinden, och vaka över mig som alla änglar i himlen. Du vet hur jag tänker för du känner mig väl. skulle göra allt för dig, skulle ge dig mitt liv , jag vill ge dig mitt hjärta , jag vill ge dig min tid. Du får mig att må så jävla dunderbra, du är det finaste jag vet & du är underbar, och vi har stunder kvar som vi ska dela tillsammans. Du & jag mot hela världen, bara vi och inga andra. Ser in i dina ögon hela kroppen blir varm , när du kysser mig på halsen, när du håller om min hand. Du ger mej värme, kärlek, du ger mig hopp. Ligger naken vid din sida & du smeker på min kropp. Jag lovar dig jag kommer aldrig lämna dig, du är bäst i hela världen och jag älskar dig.♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!