Fy fan vilken vecka!

Ja i lördags var man på fest och fick den nya mobilen sönder kastad kostade ju bara 3000 kr men som tur är så ska han som kasta sönder den köpe en ny så jag klagar inte.
Söndag tog jag det lugnt var på stallet och kolla på massa hundar som tävlade i lydnad och nå mer, såg en hund som var så himla söt. Funderara på att köpa en sån om jag nån gång funderar på att köpa hund. Sen var jag och sussi hos Linda och Joel ett tag sen gick vi hem till mig och sov. 
Måndag åkte man tåg till ånge och träffade lite folk med sussi. Träffade en tjej som hette Alice och som var jätte snäll och trevlig.
Tisdag var jag på ikea med sussi åkte sen hem och duscha sen gick jag till skäggsta där Robin hämtade upp mig. Åkte hem till han och kolla på dennis och kim då dom spela tv spel´, Emilia och salt var också där.
Onsdag klev man upp vid tio åkte med Robin till mammas jobb vid tolv och hämta pengar sen tog jag bussen in till satn bytte till njurunda bussen och åkte till Zandra var hor henne ett tag och träffade hennes kille och hans kompis som hade en jätte fin amstaff tik som jag satt och gosade med. Sen åkte vi till clifford och tattuerade oss Zandra först sen jag, var lite nervös men det gick bra, Så nu har jag en tattuering i nacken.
Torsdag. Klev upp åkte till skolan med Linda slutade kvart i fyra så då åkte jag hem fixade till mig lite och  sen åkte jag på hockey med Hannah, gick runt med Martin och Rasmus ett tag. Tog sen bussen hem, gick över till Robert och pratade lite sen åkte jag, Robert, Basse och Gun in på max och käkade, mums.

Det var min vecka.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!