Första dagen på APU:n

Idag vaknade jag tio låg och drog mig till halv tolv då väckar klockan ringde. Klev upp tjatade lite på Robin och bad han skynda sig men som vanligt så kom jag inte hem förns kvart i ett så jag fick bara springa in och byta kläder och sen åka iväg till APU:n. Fick kläder jag skulle ha på mig också visade en som jobbade där mig runt och vilken avdelning jag ska jobba på dom närmaste fem veckorna. Fick även schema, nu längtar jag verkligen tillbaks till ala då man hade praktik och började typ åtta och slutade två. Men men jag hoppas dom här veckorna går fort, Nu ska jag äta lite mat sen ska jag gå till jobbet och jobba från kl sex till nio. Ikväll har man ju tur, Robin ska hämta mig så jag slipper gå hem :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!